Upload Music
دکلمه ای از دوران


doran

وهاب دوران

 

غم عشق تو را پايان نيست 


نه، غم عشق تو را پايان نيست، 

نه، بر اين حسرت دل درمان نيست،

مي رود فصل پي فصل ولي، انتظار همه شب آمدنت آسان نيست،

گفته بودي که تو را خواهم يافت،

بر همه فاصله ها خواهم تاخت،

ياس من بر تن ديوار تو خشکيد، ببين!

عشق من بر همه و هيچ تو باخت

ماهي قرمز اين تنگ حقير به اسارت زندست،

به نگاهي که بر او مي دوزي…صبح به صبح تا بداني زندست،

کاش مي دانستي…نه نمي دانستي،

درد هر روز به روياي تو جان دادن چيست،

کاش مي دانستي…نه نمي دانستي،

تلخ آهنگ صدايم از چيست،



تک درختم به تب زرد خزان خواهد مرد،

آخرين برگ مرا باد به همراه خودش خواهد برد،

عاقبت روزي سرد، شايد از رنگ غروب،

خسته بر بستر خاکم گذرت خواهد بود،



و درنگي شايد…

باد در گوش تو آهسته مرا مي خواند،

که غريبانه و سخت،

در دلش حسرت ديدار تو رفت…



نظرات شما عزیزان:

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت2:21---16 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت2:21---16 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

raha
ساعت18:31---12 دی 1390
دوستا خوب نگاه کنین.به این میگن \"یه وهاب عاشق\"

چیه داداش؟من تازه واردم اگه عشقی چیزی بوده بگو منم بدونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:وهاب دوران دوران وهاب vahabdoran doranعکس کلیپ vahab doran doran,ساعت 12:38 توسط doran| |


Power By: LoxBlog.Com